info@toyli.ir 0937-8779254
0
No products in the cart.
ورود و عضویت

سوالات متداول

[vc_row css=”.vc_custom_1550477335442{margin-bottom: 0px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-bottom: 80px !important;border-bottom-color: #f1f1f1 !important;border-bottom-style: solid !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1550477354192{padding-top: 0px !important;}”][vc_custom_heading text=”پرتکرارترین پرسش‌ها” font_container=”tag:h3|text_align:right” use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1634828345112{margin-bottom: 60px !important;}”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1634826172651{margin-bottom: 20px !important;}”]

روش های ارسال تویلی در شهرستان چگونه است؟

[/vc_column_text][vc_column_text]ارسال برای شهرستان تنها از طریق پست صورت میگیرد.

هزینه های ارسال چگونه محاسبه میشود؟

کاربران محترم هنگام ثبت سفارش و قبل از پرداختن هر گونه وجهی می توانند روش های ارسال و هزینه مرتبط با هر کدام از آنها را مشاهده نمایند. این هزینه ها توسط سیستم و بر اساس حجم و وزن کالا و مسافت تا شهر مقصد بصورت مکانیزه محاسبه و نمایش می گردند.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1634826157920{margin-bottom: 20px !important;}”]

روش های ارسال تویلی در تهران چگونه است؟

[/vc_column_text][vc_column_text]ارسال برای تهران تنها از طریق پیک صورت خواهد گرفت.

هزینه های ارسال چگونه محاسبه میشود؟

بدین صورت که تویلی برای شما درخواست اسنپ باکس و یا الو پیک ثبت کرده و مشتری کرایه را در محل پرداخت میکند. تویلی سعی دارد از سرویسهای ارسال در زمان های غیر پیک استفاده کرده تا مبلغ ارسال را برای مشتری کاهش دهد. در صورت تمایل ارسال محصول به روش های دیگر لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1503251459286{margin-bottom: 0px !important;padding-top: 80px !important;padding-bottom: 80px !important;}”][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_toggle title=”چطور از وضعیت سفارش مطلع شوم؟” style=”simple” open=”true”]شما می توانید با استفاده از کد رهگیری که به هنگام ثبت سفارش دریافت می کنید و وارد کردن آن در درگاه پیگیری سفارش از وضعیت سفارش خود آگاه شوید. لازم به ذکر است که تویلی برای رفاه حال شما عزیزان، وضعیت سفارش شما را به صورت \”وضعیت پرداخت شده\”، \”وضعیت درحال پردازش\”، \”وضعیت ارسال شده\” و \”وضعیت برگشت خورده\” از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رساند.[/vc_toggle][vc_toggle title=”آیا باطری برای اسباب بازی های باتری خور از طرف فروشگاه ارسال میشود؟” style=”simple”]خیر-فروشگاه هیچ گونه وظیفه ای در قبال تهیه باتری برای اینگونه اسباب بازی ها به همراه کالا نداشته، مگر انکه کالایی[/vc_toggle][vc_toggle title=”آیا اسباب بازی های شارژی-کنترلی و باطری خور قبل از ارسال تست میشوند؟” style=”simple”]بله- تمامی این محصولات قبل از ارسال به مشتری توسط کارشناسان ما تست و بررسی شده و از مراحل تست بهدرخواست مشتری فیلم تهیه شده و به درخواست مشتری این فیلم برای ایشان ارسال میشود.[/vc_toggle][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_toggle title=”در چه ساعاتی می­توانم سفارش خود را ثبت کنیم؟” style=”simple” open=”true”]شما می توانید در تمامی روزهای سال و در 24 ساعت شبانه روز ، سفارش خود را در وبسایت تویلی ثبت کنید تا در کوتاهترین زمان آن را بدست شما برسانیم.[/vc_toggle][vc_toggle title=”چه اطمینانی برای خرید از فروشگاه آنلاین تویلی وجود دارد؟” style=”simple”]تویلی دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد و به شما اطمینان می­دهد همواره در دسترس شما مشتریان محترم و پاسخگوی سوالات و مشکلاتتان خواهد بود. همچنین شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت تویلی وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نماید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.[/vc_toggle][vc_toggle title=”آیا می توانم چند محصول را به صورت همزمان سفارش دهم؟” style=”simple”]بله، شما می توانید با انتخاب کالاهایی که قصد خرید آن را دارید و اضافه نمودن آن ها به سبد خرید خود، اقدام به ثبت سفارش کنید.[/vc_toggle][vc_empty_space][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_separator color=”chino”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1634828653554{margin-bottom: 20px !important;}”]

چگونه میتوانم سفارشم را عودت دهم؟

[/vc_column_text][vc_column_text]چنانچه به هر دلیلی از خرید خود منصرف شده اید، تا قبل از استفاده از کالا، و تا 24 ساعت پس از زمان ارسال، می توانید آن را بازگردانید. تبصره:اسباب بازی های باطری خور،شارژی و کنترلی به دلیل حساسیت در زمان بسته بندی توسط کارشناسان ما تست شده و  لذا این دسته از محصولات به هیچ وجه قابلیت بازگشت ندارند.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1634828643458{margin-bottom: 20px !important;}”]

سفارش مورد نظر چه زمانی به دست من میرسد؟

[/vc_column_text][vc_column_text]ارسال با پیک:  اگر تا ساعت 14 سفارش خود را ثبت کنید تا انتهای همان روز بسته به دست شما خواهید رسید در غیر اینصورت 24 ساعت پس از ثبت سفارش بسته را دریافت خواهید کرد.

ارسال با پست: رسیدن بسته به دست شما بر اساس شهری که در آن زندگی میکنید متفاوت است. شهرهای نزدیک معمولا 1 الی 3 روز کاری و شهرهای دور 3 الی 5 روز کاری. این زمان بصورت تخمینی بوده و ممکن است بسته از این زمان زودتر و یا با کمی تاخیر هم بدست شما برسد.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

سوالی دارید؟ بپرسید!
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • Add to cart
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه